کاهش دما و بارش پراکنده باران در تهران از چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده در تهران از چهارشنبه (۲۰ دی‌ماه) و کاهش دما از فردا (۱۹ دی ماه) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی روزهای آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران دوباره آلوده شد

طی امروز (۱۸ دی) تا اواخر وقت به دلیل پایداری نسبی جو در نواحی پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات غبار محلی افزایش نسبی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه (۲۰ دی) تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به‌تدریج افزایش ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات استان بارش برف و رخداد مه پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه‌شنبه تا روز جمعه ( ۱۹ تا ۲۲ دی) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۹ دی ) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۰ دی ) نیمه‌ابری تا ابری و وزش باد و از اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهی پیام

انتهای پیام/

کد خبر: 1214718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =