سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار واریز شد

طبق اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی است که ۱۱ ناشر سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب سجام ذینفعان واریز شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۱ ناشر سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار را که شامل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱ میلیون سهامدار سهام عدالت مشکل شبای بانکی دارند

واریز سود جاری ۶ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، ۶ شرکت « سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌ ، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ سهامدار که شامل ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

واریز سود سنواتی ۵ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، ۵ ناشر« پلاستیران، سیمان ‌آبیک، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، گروه‌ دارویی ‌برکت، سرمایه‌ گذاری‌ سپه» سود سنواتی ۲۱۹ هزار و ۲۳۵ سهامدار که شامل ۳۳۹ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

پرداخت ۱۰۳ هزار میلیارد تومان سود

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته چهاری دی ماه، سود جاری و سنواتی ۷۶۱ ناشر شامل ۱۰۳ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =