پرونده دستفروشان در مناطق ۶ و ۱۱ تهران بسته می‌شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با مشخص شدن دو محل بازارچه برای استقرار دستفروشان در محدوه چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) گفت: تا قبل از سال جدید پرونده دستفروشان در دو منطقه ۶ و ۱۱ بسته می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید بیگی؛ مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به ساماندهی دستفروشان در چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: محل جدیدی با هدف ساماندهی دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

محل بازارچه جدید دستفروشان چهارراه ولیعصر مشخص شد

وی تصریح کرد: محلی که پیش‌تر نخاله‌های ساختمانی در آن دپو شده بود و فاصله ۱۰۰ متری با چهارراه ولی‌عصر(عج) دارد برای محل استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است.

بیگی تصریح کرد: محل دیگری نیز در خیابان ولی‌عصر(عج) برای ساماندهی دستفروشانی که در محدوده خیابان زرتشت در نظر گرفته شده است و با تامین دو محل جدید پرونده دستفروشان در دو منطقه ۶ و ۱۱ بسته می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: دستفروشان برای استقرار دو بازارچه اشاره شده براساس ضوابط و مقررات صاحب غرفه خواهند شد و تا قبل از سال ۱۴۰۳ این ساماندهی انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پپیام/

کد خبر: 1219415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =