وزیر بهداشت از تجهیز مراکز دانشگاهی به دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان خبر داد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجهیز مراکز دانشگاهی با دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان یکی از اولویت‌ها در برهه کنونی است و راه‌اندازی دستگاه سی تی سیمولاتور در زاهدان نیز یکی از افتخارات دولت به شمار می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه سفر به زاهدان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز افتخار حضور در زاهدان و افتتاح ۱۶ طرح محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت درمان در سیستان و بلوچستان داشتیم.

بیشتر بخوانید

راه‌هایی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها به طور وبیناری افتتاح شد، ادامه داد: دستگاه بسیار پیشرفته برای تشخیص سرطان‌ها در بیمارستان علی بن ابی طالب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: دستگاه ام آر ای بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهره‌برداری رسید و ستاد فوریت‌های پزشکی در زمینی به وسعت ۶۰۰ مترمربع افتتاح شد که یک فرماندهی خوب در زمان بحران های احتمالی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این مرکز مدیریت اورژانس‌ها انجام می‌شود، افزود: چهار مرکز سراج به عنوان مراکز پیشگیری و درمان‌های روان پزشکی در زاهدان، خاش و سراوان افتتاح شد.

عین‌اللهی عنوان کرد: افتتاح پایگاه اورژانس کله‌گان سراوان، خاش با مشارکت خیران انجام شد و خانه بهداشت چگورک محمدآباد جوانتل اسماعیل آباد و مرکز خدمات جامعه سلامت چاه زرد در ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق جمعی از معاونان و مسوولان این وزارتخانه، امروز دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

در این سفر، معاونان آموزشی و بهداشت، دستیار رسانه ای وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل منابع انسانی و مشاور اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را همراهی می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان بازدید کرد و با عیادت از بیماران بستری در این بخش در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

وی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان علاوه بر افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان، نشست‌هایی هم با روسا و مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1219532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =