امیر حیدری: مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تمام توان در مرزها مستقریم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در مشهد اظهارداشت: باتوجه به اینکه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است، امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد بنابراین به کوری چشم دشمنان، با تمام توان در مرزها مستقریم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + عکس و فیلم

وی با بیان اینکه ما همیشه و در همه مراحل آمادگی کامل داریم گفت: با وجود تبلیغات سوء دشمن، امروز انبوه جمعیت در راهپیمایی شرکت کردند به گونه‌ای که هیچ دوربینی نمی‌تواند ثبت کند.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد : دیروز از تیپ‌های مستقر در مرز شمال شرق هم بازدید شد و همه در آمادگی هستند.

همچنین در ادامه امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش نیز تاکیدکرد: در راهپیمایی امروز نیز در نقاط مختلف کشور از چندین فروند بالگرد هوانیروز به منظور گلباران مسیر راهپیماییان استفاده شد و این درحالی است که پایش مرزها به طور مستمر در حال انجام است و بالگردها نیز در این منطقه مستقر هستند.

امیر سرتیپ رضا آذریانف فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش نیز اظهارداشت : حضورپرشور گسترده مردم در راهپیمایی نشان داد که ملت ما بیدار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می‌باشند و بودن جوانان نشان‌دهنده این است که توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =