آخرین جزئیات از تصمیم باشگاه استقلال درباره طلب یامگا

طبق اطلاعات به دست آمده از باشگاه استقلال قرار است هیچ دغدغه‌ای بابت دریافت مطالبات یامگا از باشگاه استقلال برای این بازیکن بوجود نیاید.

ب۶ گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که قریب به یک ماه از مصدومیت شدید و جراحت چشم یامگا در تمرین استقلال سپری شده این بازیکن کم کم در حال بازیابی توان اولیه بینایی اش است.

طبق اعلام کادر پزشکی استقلال یامگا روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد ولی فعلا قادر به انجام تمرینات سنگین نیست چون ممکن است به محل جراحی اش آسیب برسد.

اما دغدغه دیگر مربوط به یامگا روشن شدن تکلیف دستمزد این فصل اوست که ظاهرا روی آن هم حساب باز کرده است.

یکی از مدیران باشگاه در این باره گفت باشگاه استقلال در این ایام که این ستاره فرانسوی روی تخت بیمارستان بود با جدیت پیگیر وضعیت او بود. باشگاه استقلال بدون اینکه بخواهد ملاحظه شرایط مالی باشگاه را کند حتی زمینه‌ساز حضور خانواده یامگا در تهران شد تا این بازیکن از لحاظ روحی آسیب نبیند.

طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده از مدیریت باشگاه استقلال قرار است این مجموعه بدون توجه به مشکلی که برای یامگا به وجود آمده قصد دارد تمام حقوق این بازیکن را در فصل جاری پرداخت کند تا به نوعی از زحمات یامگا تقدیر شود. حتی اگر یامگا از لیست استقلال هم کنار گذاشته شود، این اتفاق خواهد افتاد و حقوقش را دریافت خواهد کرد.

یادآور می‌شود این بازیکن در آخرین صحبتی که با نکونام داشته به او قول داده به شدت امیدوار است تا به جمع بازیکنان استقلال برگردد و بسیار اومیدوار است که این اتفاق هرچه سریعتر برایش رخ بدهد.

این بازیکن تا تاریخ سی‌ام جون ۲۰۲۵ با استقلال قرارداد داشته و یک فصل و نیم دیگر هم در خدمت این باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =