رضاییان: هنوز بابت اتفاقات جام ملت‌های آسیا شرمنده‌ام

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت، هنوز بابت اتفاقات جام ملت‌های آسیا شرمنده مردم ایران است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: ابتدا از چند روز پیش شروع می‌کنم؛ هنوز شرمنده مردم ایران هستم که نتوانستیم دل‌شان را شاد کنیم. فکر می‌کنم بعد از بازی با ژاپن حس خوبی خود من داشتم که مردم به سمت فوتبال آمدند، ولی شرمنده‌ام که نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم. این را گفتم که به اینجا برسم که امیدوارم مردم شریف اصفهان فردا به استادیوم بیایند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دل‌شان را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

تمجید ویژه AFC از رامین رضاییان

وی درباره اینکه شرایط روحی و روانی‌اش چطور است، گفت: مطمئناً هضم آن باخت برای من خیلی بزرگ بود که نتوانستیم دل مردم را شاد کنیم. سرمربی هم دو روز قبل با من جلسه داشت و صحبت کردیم،‌ ولی مطمئناً وقتی قرار است فردا به زمین بروم تمام روحم و جسمم را برای تیمم می‌گذارم و امیدوارم فردا روز بسیار خوبی برای مردم اصفهان و هواداران باشد.

«در نیم‌فصل اول شما نقش مهمی در بخش هجومی داشتید اما فردا مقابل تیمی بازی دارید که عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع داشته است. آیا شما فردا می‌توانید به پیروزی تیم‌تان کمک کنید؟»، مدافع - هافبک تیم سپاهان در پاسخ به این سؤال گفت: مطمئناً عملکرد من برمی‌گردد به خواسته‌هایی که مربی تیم از من دارد. در هر بازی قرار است با یک روش بازی کنم ولی مورایس این لطف را به من کرده است که آزادانه عمل کنم. بعضی بازی‌ها هم خواستند که بیشتر دفاع کنم. این یک رازی است که ما پیش خودمان داریم.

رضاییان ادامه داد: مطمئناً اگر درخششی داشتم به خاطر مجموعه سپاهان و بازیکنانی بوده است که کنارم بازی می‌کنند. اجازه دهید یک گله‌مندی هم داشته باشم. شنیدم قرار نیست بازی از شبکه سه پخش شود. این یک درد برای من است، چون وقتی می‌گوییم سپاهان ایران و می‌گوییم همه جای ایران سرای من است، من انتظار دارم که صدا و سیما فردا بازی ما را پخش کند. شاید هوادارانی داریم که در سراسر ایران به شبکه ورزش دسترسی ندارند. امیدوارم فردا نشان دهیم که سپاهان ایران است. تنها تیمی که به‌عنوان نماینده ایران است در این مرحله حضور دارد و امیدوارم نشان دهیم سپاهان،‌ سپاهانِ ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =