زاکانی: تراموا سال آینده به تهران می‌آید / بودجه سال ۱۴۰۳ تصویب شد

شهردار تهران از احداث تراموا در سال آینده با چرخ‌های لاستیکی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پایان نوبت عصر دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز بودجه سال ۱۴۰۳ تصویب شد.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: ۲۵۰۰ اتوبوس خارجی برقی خریدیم

وی افزود: از سال ۹۹ تا امروز بودجه شهرداری تهران از ۳۰ همت به ۱۵۰ همت رسیده است و عددهزینه‌ای به ۳۶ درصد رسیده است و عمده این پول به بخش زیرساختی رسیده است.

زاکانی درباره میزان بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفت: بودجه حدود ۱۵۱ همت شده است و نزدیک ۱۲ همت نیز مکمل است و مجوز داده شده است و ۱۶۵.۵ همت بودجه شهرداری تهران برای سال آینده شد و مجوز تهاتر و اقدامات خاص نیز داده شد.

شهردار تهران درباره خطوط جدید مترو و تراموا افزود: ناظر به خطوط جدید پیشنهاد جدیدی مطرح شد تا منوط به مستندات باشد و بنده مستندات را همراه خود داشتم تا به آقای چمران و اعضا بدهم و کلیات آن از سال ۸۷ مصوبات لازم را دارد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ ناظر بر خط ۱۰ نیز پول و اعتبارات تعیین شده است و در مصوبه سال ۹۸ شورای عالی عنوان خطوط ۸.۹.۰ و ۱۱ آن است.

زاکانی درباره تراموا تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۳ برای تراموا آمده است و برای آن قدرالسهمی مشخص شده است تا تراموا چرخ لاستیکی احداث شود.

شهردار تهران افزود: شورای عالی ترافیک دو خط از ترمینال شرق تا میدان آزادی و خط دوم از جنت‌آباد تا مصلی مصوب کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =