انتقاد بسیج دانشجویی به نحوه انتصاب زاکانی در شهرداری تهران/ مرزهای بسته‌ اصول‌گرایی، قانون را برای شهردار کردن شما تغییر داد

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی انتقاداتی پیرامون نحوه انتصاب زاکانی مطرح کرد و گفت: امروز از این که مرزهای بسته اصول گرایی یک قانون را ناکارآمد دانست و برای شهردار کردن شما آن را تغییر داد حرفی نمی‌زنیم! 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نشست کارگزار ملت که به مناسبت روز دانشجو و با حضور شهردار تهران در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، خطاب به زاکانی با بیان اینکه در خصوص حضور پرحاشیه جنابعالی در قامت سکاندار شهرداری پایتخت مطالب بسیاری بیان شده است، اظهار کرد: خاطرتان هست به عنوان بسیج دانشجویی دانشگاه علامه نامه‌ای به شما در سال 1400 نوشتیم و به شما در خصوص ارجاعات رهزنتان به قانون اساسی هشدار دادیم.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: شهرداری مسئول مستقیم آلودگی هوا نیست/ اصلا حجاب‌بانی در تهران نداریم

وی ادامه داد: پس امروز از این که مرزهای بسته اصول گرایی یک قانون را ناکارآمد دانست و برای شهردار کردن شما آن را تغییر داد حرفی نمی‌زنیم!

گفتنی است این انتقاد صریح نماینده بسیج دانشجویی از نحوه انتصاب زاکانی به عنوان شهردار تهران با تشویق و استقبال حاضران در نشست روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =