گل بدی که علیرضا بیرانوند خورد به نفعش شد!

گلر سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند در بازی مقابل آلومینیوم مرتکب اشتباهی شد که ممکن است هر دروازه بانی در طول دوران حرفه‌ای خود دچار چنین اشتباهی شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عیسی آل کثیر، «عبدالکریم حسن»، «اوستون ارونوف»، محمد خدابنده‌لو و ابوالفضل بابایی را به خدمت گرفتند. میلاد سرلک، محمد عمری، شهاب زاهدی و نبیل باهویی هم بازیکنان جدا شده از جمع سرخ‌ها بودند تا هواداران این تیم ترکیب متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول خود شاهد باشند.

بیشتر بخوانید:

مهاجم جدید در راه پرسپولیس؟

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار اول برابر آلومینیوم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و باخت حق این تیم نبود. بیرانوند در این بازی مرتکب اشتباهی شد که ممکن است هر دروازه بانی در طول دوران حرفه‌ای خود دچار چنین اشتباهی شود.

او ادامه داد: به نظرم در آن دیدار بیرانوند فکر و ذکرش در بازی نبود و این اشتباه برای او درسی شد تا در دیگر مسابقات با تمرکز در زمین حاضر شود. بیرانوند مثل پسرم می‌ماند و اگر انتقادی هم از او می‌کنم به این دلیل است که دوست دارم اشتباهات خود را اصلاح کند. گلی که بازیکن آلومینیوم به او زد به نفع بیرانوند شد تا دیگر مرتکب چنین اشتباهی نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خریدهای جدید این تیم گفت: سوالی که پس از بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس ذهن مرا درگیر کرد این است که اگر او از لحاظ کیفی بازیکن خوبی بود چرا سپاهان او را نگه نداشت و سرمربی تیم نام او را در لیست مازاد گذاشت؟ رفت و برگشت آل کثیر به پرسپولیس را اصلاً متوجه نشدم و نمی‌توانم بگویم که در پرسپولیس جواب خواهد داد یا خیر. در خصوص سایر بازیکنان تازه جذب شده هم باید بگویم که این نفرات نیاز به زمان دارند تا بتوانند خود را با سایر نفرات تیم هماهنگ کنند.

سلطانی در مورد حضور امیررضا رفیعی در درون دروازه پرسپولیس برای دیدار با ذوب آهن گفت: من از روز اول بارها در مصاحبه‌هایی که انجام دادم اعلام کردم، پرسپولیس نیاز به دروازه‌بان دوم دارد اما انگار نه انگار کسی به حرف ما گوش نکرد. من نمی‌خواهم روحیه رفیعی که یکی از گلرهای جوان و با انگیزه کشورمان است را پایین بیاورم اما پرسپولیس نیازمند دروازه‌بان با تجربه‌ای است که در نبود بیرانوند بتواند از دروازه تیم به خوبی مراقبت کند.

او خاطرنشان کرد: عملکرد خوب در تمرینات با حضور در زمین بازی بسیار تفاوت دارد. یک دروازه‌بان اگر هرچقدر در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد اما ممکن است با آمدن به زمین بازی و مواجه با چندین هزار تماشاگر تمرکز خود را از دست دهد. به همین جهت می‌گویم که رفیعی نیازمند تجربه‌های بیشتری است تا بتواند در درون دروازه پرسپولیس بایستد. امیدوارم او در بازی با ذوب آهن یکی از بهترین عملکردهای خود را داشته باشد تا بتواند نام خود را در میان فوتبالی‌ها مطرح کند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1222193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =