کاهش فرایند جذب اعضای هیات علمی

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده اند بلافاصله بعد از تایید هیات مرکزی جذب ارائه شده و افراد با سرعت به کارگرفته می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد خلج امیرحسینی با اشاره به تسریع فرایند جذب اعضای هیات علمی گفت: با توجه به تمهیداتی که طی یک و دوسال گذشته اندیشیده شده و تلاش و مجاهدتی که دانشگاه ها انجام دادند، سیر طی کردن فرایند جذب اعضای هیات علمی به صورت نسبی خیلی تسریع شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

وی ادامه داد: البته با حالت ایده ال فاصله داریم ولی متوسط طی فرایند جذب چندین ماه کاهش یافته است و اکنون با پدیده جدیدی مواجه هستیم که پرونده یک نفر از چند موسسه همزمان به مرکز جذب ارسال می شود.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: هرهفته تعداد قابل توجهی از پرونده های پیمانی جذب تعیین تکلیف می شود.

وی همچنین افزود: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده اند بلافاصله بعد از تایید هیات مرکزی جذب ارائه شده و این موضوع باعث می شود که افراد به صورت سریع به کارگرفته شوند.

خلج امیرحسینی درباره اینکه چه تعداد از پرونده های متقاضیان جذب سال های گذشته هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود: هرتعداد پرونده که توسط دانشگاه ها ارسال می شود توسط مرکز جذب برسی می شود درحال حاضر پرونده های فراخوان ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ درصد تکمیل شده و مقداری فراخوان اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ هنوز کامل نشده که امیدواریم آن نیز کامل شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1222776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =