۳ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

با صدور احکامی جداگانه از طرف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاریT معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون علوم پزشکی و رئیس دانشکده دامپزشکی واحد شهرکرد منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون فرهنگی و دانشجویی، علوم پزشکی و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صدور احکام جداگانه از سوی ابراهیم رحیمی رئیس این واحد دانشگاه منصوب شدند.

مراسم تکریم مهرداد یادگاری دهکردی و معارفه محسن جعفریان دهکردی به‌عنوان معاونان قدیم و جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی، تکریم شهرام مشهدی زاده و معارفه زهره کریمیان کاکلکی به‌عنوان معاونان قدیم و جدید معاونت علوم پزشکی و تکریم مهدی فرید و معارفه محمدرضا افشارزاده به‌عنوان روسای قدیم و جدید دانشکده دامپزشکی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش مسئولان قبلی تشکر و قدردانی کرد و از افرادی که به‌عنوان مسئولان جدید منصوب شده‌اند با تبریک و آرزوی موفقیت خواست با جدیت و با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی منضبط به پیگیری امور با هدف جذب درآمدهای غیر شهریه ای، تکریم دانشجو، خدمات‌رسانی و رعایت الگوی مصرف، به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1222936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =