تحکیم خانواده کارکنان از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است

مشاور ریاست دانشگاه آزاد در امور خانواده گفت: تشکیل، تحکیم و ارتقا خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اهمیت ویژه‌ای دارد و در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در مراسم بزرگداشت هفته خانواده که امروز ۱۶ اسفندماه در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مهمانان، کودکان و مسئولان حاضر در سالن گفت: این هفته، هفته خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه به توان خانواده/ تعلیم و تربیت اجتماعی محور برنامه‌های واحدهای دانشگاه آزاد است

وی تصریح کرد: خانواده اصل و بنیان اصلی ایرانی‌ها است. بنابراین باید به صورت ویژه به این هفته و اهمیت خانواده توجه شود.

قاسمی بیان کرد: اگر دقت کنیم به سادگی متوجه خواهیم شد که افرادی در جامعه موفق هستند که خانواده مناسب و اصیلی دارند.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی برای برقراری پیوند و تعامل دانشگاه و خانواده هر سال هفته‌ای را به نام خانواده نام گذاری و گرامی می‌دارد. این کار باعث ارتقا و تحکیم خانواده‌ها خواهد شد.

وی افزود: مهد کودک آفتاب برای حفظ تحکیم خانواده‌ها و فرزند آوری خانم‌های خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شده و سال‌هاست که فعالیت دارد.

قاسمی مطرح کرد: تشکیل و تحکیم کانون خانواده کارکنان برای دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد و جزو اولویت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده یادآور شد: من به جرائت می‌گویم که گرامیداشت هفته خانواده برای دانشگاه آزاد و مسئولان مهم است. در این راستا موضوع تحکیم خانواده کارکنان را امسال ویژه تر و خاص‌تر توجه و برگزار کرده‌ایم.

گفتنی است، مراسم و جشن هفته خانواده با حضور ۷۰۰ نفر از کارکنان و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی که فرزند یا نوه بین ۳ تا ۸ سال دارند در سالن مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =