سرمربی فولاد خوزستان: سپاهان همیشه سپاهان است و شُل نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درست است سپاهان در هفته‌های اخیر نتیجه نگرفته، ولی برای ما همان سپاهان همیشه قهرمان است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، احمد آل‌نعمه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی با سپاهان داریم، تیمی که در خط حمله‌اش بازیکنان باکیفیتی دارد. چون سابقه بازی در سپاهان را دارم باید بگویم بازی‌های بیرون و داخل خانه را هجومی بازی می‌کند. ما هم تدابیر خودمان را داریم و حریف را آنالیز کرده‌ایم. خوشبختانه دست‌مان برای این بازی به نسبت دیدار قبلی پُرتر است و امیدوارم با دست پُر از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید:

اوسمار: باید به استقلال هم مثل فولاد خوزستان، ۴ گل بزنیم

وی در واکنش به انتقاد هواداران فولاد از عملکرد تیمش در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: می‌دانیم پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و با اضافه کردن نفرات خیلی خوب قدرتمندتر شده بود. متأسفانه دست من هم خالی بود. در شروع بازی شرایط بهتری داشتیم و حتی موقعیت خلق کردیم و شیمبا موقعیت تک به تک را از دست داد. طبیعی است وقتی پرسپولیس در زمین خودش عقب است، فشار وارد می‌کند. ما توانستیم فشار حریف را کنترل کنیم و اگر تیم‌مان 10 نفره نمی‌شد در آخر بازی نتیجه بهتری را رقم می‌زدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: من دفاع وسط روی نیمکت نداشتم. پس از اخراج نجاریان، بازیکنی مثل ساسان انصاری در دفاع راست بازی کرد. من یک هافبک دفاعی جوان داشتم که روز بازی گفتند کارت بازی‌اش صادر نشده است. برنامه خودم این بود که پس از گل به پرسپولیس سیستم بازی را 1-5-4 تغییر بدهم، ولی بازیکنی نداشتم. بازیکنان جوانی در اختیار داشتیم، اما احساس کردیم در بازی بزرگ نتوانند کمک کنند. در دیدارهای بعدی، قطعاً به بازیکنان جوان بازی می‌دهم. در سه چهار سال اخیر بازیکن کمی به تیم بزرگسالان آمده‌اند. الان هم بازیکنان جوانی که به بزرگسالان آمده‌اند با نظر من بوده است.

آل‌نعمه راجع به عدم نتیجه‌گیری سپاهان در هفته‌های گذشته گفت: دیدگاه ما به سپاهان همیشه یک تیم قهرمان است. بازیکنان را توجیه کرده‌ایم که به بازی‌های گذشته این تیم نگاه نکنید و به قول فوتبالی‌ها شُل نگیرید. برای همه تیم‌های دنیا پیش می‌آید که چند باخت بیاورد. چلسی و بارسلونا هم چنین شرایطی دارند. سپاهان همیشه سپاهان است. از زمانی که به‌عنوان سرمربی هدایت فولاد را برعهده گرفته‌ام، بازی‌های خیلی سختی داشتیم. در این بین دیدار با صنعت نفت در آبادان شش امتیازی بود که سربلند از آن خارج شدیم. ما با ملوانی بازی کردیم که سوم جدول است و یقه تیم‌ها را گرفته. گل‌گهر یک تیم روی نیمکت داشت و با آنها بازی کردیم. پس از گل‌گهر با پرسپولیس بازی کردیم و فردا هم با سپاهان روبه‌رو می‌شویم.

وی در مورد خریدهای جدید فولاد نیز اظهار داشت: بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هستند و آمار خوبی در تیم‌های قبلی‌شان داشته‌اند و قطعاً می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =