۲۸ سفارت و کنسولگری اسرائیل به دلیل تهدیدهای ایران بسته شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه گزارش دادند که ۲۸ سفارت و کنسولگری این رژیم به دلیل تهدیدهای ایران بسته شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه جروزالم پست به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش ذکر نشده، گزارش داد که ۲۸ سفارت و کنسولگری صهیونیست‌ها به دلیل تهدیدهای ایران به صورت موقت بسته شده است.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل در وضعیت آماده باش قرار دارد

این در حالی است که روز پنجشنبه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشته بود که سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای بحرین، مصر، اردن، مراکش و ترکیه از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه تخلیه شده است.

هر چند ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی این ادعا را تکذیب کرد و مدعی شد که سفارتخانه‌های این رژیم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

سران و مقامات کشورهای متعددی از جمله عربستان، قطر، سوریه، کوبا، چین، روسیه، پاکستان، عمان، کویت، اردن، مصر و شماری دیگر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

کد خبر: 1226071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =