ساعت درس تربیت بدنی در مدارس افزایش پیدا می‌کند

کلیات «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش‌آموزان در فضای مجازی» در شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هزار و سی و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

توجه ویژه مدارس سعادت به معارف اسلامی و مهارت‌های فردی و اجتماعی

در ابتدای این جلسه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش دیدگاه ها و نظرات خود را درباره مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش از جمله: توانمندسازی معلمان، تاکید بر اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، افزایش ساعت درس تربیت بدنی، توجه به آموزش معکوس در مدارس، حفظ حریم خصوصی معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی، منابع انسانی آموزش و پرورش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، روحی و روانی دانش آموزان، تقویم آموزشی مدارس، تقویت سازمان تعلیم و تربیت کودک، چگونگی جذب نیرو در دانشگاه فرهنگیان، تاکید بر اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه و جلوگیری از تخریب آن و... بیان کردند.

در این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد وزارت آموزش و پرورش ارائه کرد.

در ادامه این جلسه ماده واحده‌های «حفظ حریم شخصی و اجتماعی معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی» و «ساماندهی و تجمیع بخشنامه‌های ارسالی به مدارس» مطرح شد که اعضای شورای عالی آموزش و پرورش دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره این موضوعات بیان کرده و کلیات آنها به تصویب رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1226608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =