قابلیت‌های جالب دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی

دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mijia Air Purifier ۵S قادر است ۹۸.۱ درصد ترکیبات آلی فرار موجود در هوا را از بین ببرد که تاثیرات منفی بر سلامت بدن دارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mijia Air Purifier ۵S دارای سنسور تشخیص فرمالدئید برای اندازه‌گیری تغییرات غلظت فرمالدئید در هوا است، ادعا شده است که این محصول می‌تواند ۹۶.۹۵ درصد فرمالدئید موجود در هوا را در عرض یک ساعت از بین ببرد، فرمالدئید یک ماده شیمیایی سمی برای بدن است که می‌تواند موجب تحریک راه هوایی و بعضی مشکلات دیگر شود.

بیشتر بخوانید:

لباس‌های جین برای محیط‌زیست مضرند

علاوه بر این، دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mijia Air Purifier ۵S قادر است ۹۸.۱ درصد TVOC (ترکیبات آلی فرار) را از بین ببرد، این گازها اثرات کوتاه مدت و همچنین بلندمدتی بر سلامتی دارند و‬ به‌طور‬ معمول در محصولاتی مانند تمیزکننده‌ها و مصالح ساختمانی یافت می‏‌شوند؛ به‌طوری کلی، این تصفیه‌کننده هوا ممکن است راه‌حلی برای بسیاری از مشکلات مرتبط با آلودگی باشد.

دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mijia Air Purifier ۵S عملکردهای ضدعفونی و استریل کردن را نیز ارائه می‌دهد، زیرا عناصر ضدباکتری و ضدویروسی را در کنار نور UV در خود جای داده است، همچنین به سنسورهای دما و رطوبت نیز مجهز شده است؛ گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه تصفیه هوا از افراد در برابر بیماری‌هایی مانند آنفلوانزا محافظت می‌کند.

منبع: ایمنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1226643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =