بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان سعادتی بزرگ و هدیه‌ای الهی برای این عزیزان است، اما ملت ایران از تداوم خدمات صادقانه، خالصانه و کارآمد محروم شدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در پی شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

آیه ۲۳ سوره احزاب

شهادت پاداش کسانی است که صادقانه و مجاهدانه تلاش مضاعف، و مخلصانه عمل می‌کنند. تاریخ پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بارها شهادت خدمتگزاران مخلص و بی‌ادعای این مرز و بوم و فرزندان رشید خود را تجربه کرده است و این بار در سالروز میلاد سراسر نور و برکت امام رضا (ع) و در ادامه سیر تحول و پویایی معنوی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر شهادت فرزندان و مسئولانی خدوم و مخلص به خبر اول جهان تبدیل شد.

آیت‌ الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران بدون شک یکی از مسئولان پر کار و پر تلاش و یکی از مخلص‌ترین مسئولان در نظام جمهوری اسلامی بود که به همراه آیت‌ الله سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در ادامه تلاش‌های خالصانه و خستگی ناپذیر خود و در حین انجام ماموریت کاری بر اثر سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان سعادتی بزرگ و هدیه‌ای الهی برای این عزیزان است، اما ملت ایران از تداوم خدمات صادقانه، خالصانه و کارآمد محروم شدند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه خانواده‌های محترم این عزیزان و جامعه دانشگاهیان از خداوند منان برای ایرانِ مقتدر اسلامی و مردم اسرافراز آن پایداری و عاقبت بخیری را در مسیر شهدای والا مقام مسئلت دارد.

"بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان "

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1231648

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =