جشنواره الگوهای برتر تدریس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد

به همت معاونت امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج کارگاه تکنیک‌های تدریس و جشنواره الگوهای برتر تدریس با حضور برخی اساتید برجسته دانشگاه، مسئولان آموزش و پرورش و حضور پرشور دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده سماء یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت معاونت امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج کارگاه تکنیک‌های تدریس و جشنواره الگوهای برتر تدریس با حضور برخی اساتید برجسته دانشگاه، مسئولان آموزش وپرورش و حضور پرشور دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده سماء یاسوج برگزار شد.

این مراسم در واقع جشنواره‌ای برای شناسایی و تقدیر از معلمانی بود که روش‌های نوینی را برای تدریس طراحی و اجرا کرده‌اند.

آموزش و پرورش سال‌هاست به دنبال افزایش کیفیت آموزش است و برای این هدف، مسیرهای متعددی را هم زمان به پیش می‌برد. افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تدریس شیوه‌های جدید آموزشی در این دانشگاه، دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان فعلی و برگزاری جشنواره‌های مختلف برای استعدادیابی و شناسایی معلمان برتر از جمله این روش‌هاست.

رویکرد جشنواره الگوهای برتر تدریس، رویکردی مبتنی بر تحقیق موضوعی بوده و هدف اصلی این دوره از جشنواره، نوآوری در روش تدریس یادگیری، کیفیت بخشی به فرایند آموزش تلفیقی مبتنی بر برنامه درسی ملی در بین معلمان است.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1231710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =