چرا بیمه درمانی فرهنگیان پرداخت نمی‌شود؟

نماینده شاهین‌شهر در مجلس درباره تاخیر در پرداخت معوقات بیمه درمانی فرهنگیان گفت که آموزش و پرورش هر چه زودتر این معوقات که باعث نارضایتی این قشر شده است را پرداخت کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس یازدهم شورای اسلامی، درباره اعتراض جمعی از فرهنگیان به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی آنها، گفت: هزینه درمان سال ۱۴۰۱ فرهنگیان پرداخت نشده که ضروریست هرچه سریعتر این معوقات به آنها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقال اعلام شد

وی با اشاره به پیگیری انجام شده از آموزش و پرورش و شرکت بیمه مربوطه برای پرداخت معوقات بیمه درمان فرهنگیان، افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت بیمه آتیه‌ سازان حافظ، به عنوان شرکت مربوطه، بابت پرداخت هزینه‌های درمانی معوق سال ۱۴۰۱ فرهنگیان، شرکت بیمه آتیه‌ سازان حافظ اعلام کرد که وجوه هزینه درمان فرهنگیان را به حساب آموزش و پرورش واریز کرده و این آموزش و پرورش است که متعهد به پرداخت هزینه درمان فرهنگیان است.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس در تذکر به آقای صحرایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: جهت رفع مشکل ضروریست که وزیر و وزارتخانه مربوطه نسبت به تسریع در پرداخت هزینه درمانی معوق سال ۱۴۰۱ این گروه از فرهنگیان اقدام لازم را انجام دهند تا این مشکل حل شود.

حاجی‌ دلیگانی بیان کرد: این موضوع باعث نارضایتی فرهنگیان شده که بسیاری با مراجعه به دفاتر نمایندگان گلایه خود را ابراز کرده‌اند که باید اقدامات لازم صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: تسنیم

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1231894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =