به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد که پذیرش دانشجویان در تمامی دورههای آموزش رایگان و شهریهپرداز تنها از طریق شرکت در کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفتهشدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور امکانپذیر است.
در این اطلاعیه تأکید شده است، هرگونه ادعا درباره پذیرش دانشجو از طریق «ظرفیت خالی»، «فروش صندلی»، «ثبتنام در پردیس دانشگاه» و عناوین مشابه، فاقد اعتبار بوده و از سوی افراد سودجو مطرح میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تکذیب اینگونه ادعاها، از داوطلبان خواست اخبار و اطلاعیههای مربوط به پذیرش دانشجو را تنها از مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند.
انتهای پیام
نظر شما