اعلام وضعیت پایان خطر در امارات بعد از صدور هشدار حمله موشکی

رسانه‌های اماراتی از پایان وضعیت خطر در این کشور پس از صدور هشداری از سوی وزارت کشور امارات در مورد خطر حمله موشکی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ وزارت کشور امارات پیشتر از احتمال خطر یک حمله موشکی خبر داد.

سواحل دبی نیز از گردشگران تخلیه شده و فرار دسته‌جمعی صورت گرفت.

اما کمی بعد رسانه‌های اماراتی از پایان وضعیت خطر خبر دادند.

دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، وزارت کشور امارات با صدور بیانیه‌ای دیگر تصریح کرد که شرایط عادی و امن است.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha