هشدار محسن رضایی به آمریکا درباره نقض تفاهم‌نامه

فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اعلام هشدار به آمریکا در زمینه نقض بندهایی از تفاهم‌نامه با تداوم تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، تصریح کرد: پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهم‌نامه و با ادامه تنش‌آفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha