تهران- ایسکانیوز: سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش بار دیگر بر ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها تاکید کرد.

حضور یا عدم حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری یکی از پربحث‌ترین موضوعاتی است که طی ماه‌های گذشته در رسانه‌ها مطرح شده است.

با این حال سازمان بازرسی کل کشور بارها بر ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها تاکید کرده است اما حمایت‌های چمران رئیس شورای شهر از وضعیت رضازاده باعث شده بود تا همچنان شائبه‌هایی در مورد احتمال حضور رضازاده در انتخابات فدرایون وزنه‌برداری به وجود بیاید.

با وجود این حمایت‌ها سازمان بازرسی کل کشور اخیرا برای بار دیگر در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان بر موضع قبلی خود مبنی بر ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر اسلامی در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد.

در این نامه آمده به استناد بند 4 ماده 28 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران مصوبه اول خرداد سال 1375 اعضای شورای شهر نمی‌توانند همزمان در دو مسوولیت مشغول به کار شوند.

این نامه به تاریخ صدور 24 بهمن 93 برای تاکید بر ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.
کد خبر: 226535

وب گردی

وب گردی