تهمیدات مترو برای جابجایی تماشاگران بازی ایران ـ کره جنوبی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تمهیدات این سازمان برای جابجایی تماشاگران بازی ایران و کره جنوبی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تمهیدات مترو همزمان با بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی خبرداد و گفت: تردد مسافران در ایستگاه‌های مترو به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابجایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام می‌شوند.

او افزود: همزمان با برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی نیز شرکت بهره برداری مترو تهران اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا تماشاگران بتوانند به راحتی در مسیر رفت و برگشت از استادیوم آزادی از مترو استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه تاکید کرد: از ابتدای خدمت رسانی در صبح سه‌شنبه تا پایان جابجایی تماشاگران فوتبال، در خط 5، 4 و 2 مترو تهران با توجه به نیاز مسافران قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

احمدی بافنده در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت تاسوعای حسینی در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در قبل و بعد از بازی ایران و کره جنوبی در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی برای مسافران و تماشاگران این بازی در نظر گرفته شده تا فضای مناسب این ایام ایجاد شود.

105/602

کد خبر: 685420

وب گردی

وب گردی