مهلت ارسال مستندات «جشنواره کانون‌های برتر دانشجویی» تمدید شد

دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون‌های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت از تمدید این جشنواره تا دهم مهرماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محسن پیغمبری دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت اظهار کرد: با توجه به استقبال کانون‌های دانشجویی، درخواست تعدادی از دبیران کانون‌ها و همزمانی روزهای آخر مهلت ارسال مستندات با امتحانات دوره‌های کارآموزی برخی دانشگاه‌ها، مهلت ارسال مستندات فعالیت کانون‌های هلال احمر تا ۱۰ مهر ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با هدف ارزش‌گذاری زحمات دبیران برجسته کانون های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و تلاش برای معرفی دبیران و کانون های کوشا و فعال در سطح ملی برگزار می گردد. امید است با معرفی این نخبگان فعالیت های فرهنگی و داوطلبانه امکان حمایت از این عزیزان برای اجرای طرح‌های ملی و بین‌المللی  فراهم شود.

دبیر اجرایی جشنواره کانون های برتر دانشجویی هلال احمر گفت: این جشنواره در دو مرحله برگزار خواهد شد.  در هر مرحله تعدادی از داوران به غربالگری کانون‌های شرکت کننده در این جشنواره می‌پردازند و در پایان هر مرحله اسامی کانون‌های برگزیده اعلام خواهد شد.
وی با قدردانی از مشارکت دبیران شرکت کننده در این جشنواره ، از همه دبیران کانون‌های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت دعوت کرد با مطالعه کامل شیوه‌نامه و اطلاع از معیار های امتیازدهی داوران در این جشنواره شرکت کنند.  

 انتهای پیام/

کد خبر: 1072938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =