ندافی: دانشگاه آزاد را به زودی در جایگاه نخست رقابت ها خواهید دید!

سارا ندافی عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی، دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور را تنگاتنگ خواند و از مشکلات برگزاری این مسابقات گفت.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- تینا نجفی: دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور روز شنبه به پایان رسید.
در این رقابت ها و در ماده ۱۰۰ متر با مانع، سارا ندافی بازیکن تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد برای سومین بار متوالی به مقام نخست برسد.

 ندافی که با ثبت رکورد ۱۴/۵۹ در این رقابت ها، رکورد شخصی خود را ارتقا داد، رقابت در این مرحله از مسابقات را تنگاتنگ خواند و گفت: مسابقات لیگ امسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر آغاز شد. به گونه ای که پیش از شروع مسابقات رسمی دوو میدانی، از آخرین رقابت من حدود هشت ماه می گذشت. همین موضوع موجب ضعف در عملکرد تعدادی از بازیکنان شد. تا حدی که در رشته من، تعدادی از رقبای اصلی غایب بودند که اگر این اتفاق رخ نمی داد، قطعا شاهد رقابت بهتری بودیم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد ضمن اشاره به مصدومیت های تعدادی از هم تیمی هایش گفت: متاسفانه در این دوره، تیم ما کمی بدشانس بود و تعدادی از مهره های اصلی تیم، به دلیل آسیب دیدگی مسابقات را از دست دادند. علاوه بر این، به دلیل مشکلات عدیده ای که کرونا ایجاد کرد، تعداد زیادی از بازیکنان بخصوص بازیکنان تهرانی، پیست تمرین در اختیار نداشتند. اتفاقی که اگر رخ نمی داد، عملکرد تیم دانشگاه آزاد می توانست درخشان تر از این باشد. البته که با وجود تمام این مباحث، تیم ما در این دوره نیز همانند تمامی مسابقات، قوی ظاهر شد. موضوعی که نتایج اخذ شده هم می تواند گواه آن باشد.

وی با اشاره به جایگاه نخست تیم سپاهان ابراز امیدواری کرد که در پایان مرحله سوم با جبران این فاصله، تیم دانشگاه آزاد در سکوی نخست قرار گیرد.

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی در ماده ۶۰ متر با مانع، هدف بعدی خودش را رکوردزنی در مسابقات داخل سالن خواند و افزود: سال گذشته موفق شدم در مسابقات داخل سالن انتخابی آسیایی چین، رکورد ۸:۴۸ را از خود به جا بگذارم. اما متاسفانه در شرایطی که ما آماده اعزام بودیم، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لغو شد. این موضوع هنوز در ذهن من مانده و بسیار امیدوار هستم که بتوانم در این ماده نیز، رکورد بزنم.

ندافی که ورزش حرفه ای را از سال ۸۹ و با رشته دو و میدانی آغاز کرده، ضمن قدردانی از مربی اش زینب موسوی افزود: ایشان در تمامی موفقیت های من، نقشی مهم و اساسی داشته اند. علاوه بر این جا دارد از کادر حرفه ای دانشگاه آزاد، مربی و سرپرست تیم، خانم ها سپیده توکلی و فهیمه کلهر تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک اگر تلاش این عزیزان نبود، قرار گرفتن این تعداد ستاره در مسیر موفقیت، ممکن نبود.
 

کد خبر: 1072950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =