مالکی: رزم حسینی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت که به احتمال زیاد وزیرپیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فداحسین مالکی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده از سوی آقای رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌توان این پیش‌بینی را کرد که به احتمال زیاد از مجلس رای اعتماد می گیرد و فضای مجلس نسبت به ایشان خوب است.

وی با اشاره به سوابق کاری رزم حسینی گفت: ایشان سابقه استانداری در دو استان مهم کشور داشته و توانسته به خوبی در آنها فعالیت کند از طرف دیگر وابستگی به جریانی نداشته و دیدگاه هایش به دیدگاه مجلس به خصوص درباره لزوم انجام حرکت جهادی نزدیک است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رزم حسینی در جلسه این کمیسیون و ارائه برنامه ها گفت: یکی از برنامه های آقای رزم‌حسینی رفع دغدغه معیشتی و مباحث مربوط به ایجاد اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت است و از این لحاظ دیدگاهی نزدیک به مجلس دارد.

مالکی در پایان در توضیح اولویت های کاری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید برنامه مدونی برای دور زدن تحریم ها وجود داشته و دیپلماسی اقتصادی را با کشورهای همسایه و منطقه فعال تر کرد، همچنین وابسته ها و رایزن های اقتصادی و تجاری بیشتری با کشورهای همسایه و منطقه داشته باشیم تا بتوان گامی در جهت رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور برداشت.
منبع: ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =