۹۰درصد دانشجویان جدیدالورود تحت پوشش خدمات مشاوره‌ای قرار گرفتند/ ساماندهی فعالان مجازی برای جشنواره «از حماسه تا حماسه»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: نزدیک به ۹۰ درصد دانشجویان جدیدالورود را تحت پوشش مرکز مشاوره دانشگاه قرار داده‌ایم.

حجت بابایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بخش قابل توجهی از فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید، در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد؛ چرا که دانشجویان حضور فیزیکی در دانشگاه نخواهند داشت.

وی افزود: خانواده دانشجویان و استادان، دو هدف اصلی ما برای برنامه‌های فرهنگی در سال تحصیلی جدید خواهند بود؛ ارتباط گیری با خانواده دانشجویان، ارائه خوراک فرهنگی به آن‌ها و همچنین غنی سازی استادان به ویژه استادان گروه معارف در حوزه مسائل فرهنگی، در دستور کار شورای فرهنگی دانشگاه آزاد کرمان قرار گرفته است و برنامه‌های راهبردی را در این راستا اجرایی خواهیم کرد.

بابایی ادامه داد: دانشجویان فعال در فضای مجازی نیز برای حضور در جشنواره از حماسه تا حماسه ساماندهی خواهند شد؛ خوشبختانه روند ثبت نام از دانشجویان برای شرکت در این جشنواره همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شویم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان تصریح کرد: با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کارگاه‌هایی را به صورت مجازی در حوزه غنی سازی استادان در حوزه فرهنگی برگزار خواهیم کرد که زمان برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد. قبل از شروع ترم جدید نیز دو کارگاه آموزشی در فضای اسکای روم و نرم افزار دانان با حضور برخی از استادان گروه معارف برگزار کردیم که بازخورد خوبی به همراه داشت.

وی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه آزاد کرمان در سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نزدیک به ۹۰ درصد دانشجویان جدید الورود را تحت پوشش مرکز مشاوره دانشگاه قرار داده است. در واقع دانشجویان جدیدالورود در جریان فرآیند ثبت نام، باید در مرکز مشاوره دانشگاه تشکیل پرونده دهند و مراحل تست‌ روانشناسی را بگذارنند. برای دانشجویانی که در این زمینه مشکل داشته باشند، دوره‌های مشاوره به صورت خصوصی برگزار خواهیم کرد.

بابایی در پایان با بیان این که فرآیند مشاوره در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما در فرآیند ثبت نام، زمانی را مشخص خواهیم که دانشجویان جدید الورود در طول ترم یا سال تحصیلی آینده با رعایت شیوه‌نامه‌های دانشگاه آزاد تحت پوشش خدمات مشاوره‌ای قرار خواهند گرفت. سال تحصیلی گذشته، ۳هزار نفر از دانشجویان جدید الورود تحت پوشش مرکز مشاوره دانشگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076758

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =