انصراف از رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی رایگان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چنانچه داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی شوند و سپس، در آزمون سراسری قبول شوند، این دانشجویان بدون پرداخت هزینه، اختیار دارند دانشگاه خود را انتخاب کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای نخستین بار دانشجویان جدیدالورود از تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد بهره مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: چنانچه داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی شوند و سپس، در آزمون سراسری قبول شوند، این دانشجویان بدون پرداخت هزینه، اختیار دارند دانشگاه خود را انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ترم اول، به دانشگاهی که از طریق آزمون سراسری قبول شده اند بروند و هزینه‌ای هم به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت نکنند.

دکتر طهرانچی گفت: پیش از این هزینه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت قبولی در سایر دانشگاه‌ها و انتخابشان برای تحصیل در دانشگاه دیگر، بازپرداخت نمی‌شد. پس دانشجویان نگران درس و ثبت نام خود نباشند و این شیوه برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌ها اعمال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078126

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =