آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای راه‌اندازی شورای راهبردی کسب‌وکار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی آمادگی این واحد دانشگاهی را برای راه‌اندازی شورای راهبردی کسب‌وکار با همکاری سپاه آمل اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حامد برجسته در دیدار با جابر عسگری فرمانده سپاه آمل با بیان شرایط کشور و نیاز جامعه و توجه مسئولان به کسب‌وکار اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی آمادگی دارد دفتر شورای راهبردی کسب‌وکار را برای حل گوشه‌ای از مشکلات و معضلات این حوزه با همکاری سپاه آمل راه‌اندازی کند.

وی با بیان عملکرد بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی عنوان کرد: اجرای دو پروژه عمرانی در رضوان ۳۸، مشارکت در پویش نهضت مؤمنانه و تهیه ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار و ده‌ها برنامه فرهنگی و اجتماعی دیگر از دستاوردهای این واحد دانشگاهی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مطرح کرد: شجره طیبه بسیج تبلور روحیه جهادی و از خود گذشتن برای پیشرفت جامعه است.

 برجسته با بیان فرمایش رهبر انقلاب افزود: بسیج واقعاً حرکت احساسی نیست؛ بلکه دانش، بصیرت و عمل به هنگام جزء مؤلفه‌های جدایی‌ناپذیر تفکر بسیجی است.

وی با بیان تأکید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به رواج تفکر بسیجی در عرصه جهاد علمی در این دانشگاه اضافه کرد: در این راستا یکی از مأموریت‌های بسیج استادان در دانشگاه شناخت مشکلات و ارائه راه‌حل برای حل معضلات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =