مجاهدت‌های «سردار استوار» راهگشای نیروهای مسلح است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، شهادت سردار «استوار» را تسلیت گفت و نوشت: مجاهدت‌های او راهگشای نسل‌های امروز و فردای نیروهای مسلح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی از سرداران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سرافرازنه شهید عالیقدر، جانباز ایثارگر سردار عبدالرسول محمودآبادی (استوار) سرباز گمنام ولایت و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان امنیت آفرین عزت و سربلندی کشور عزیزمان را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های سترگ و مثال‌زدنی آن مجاهد فی سبیل الله در سنگرهای مختلف پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از مرزهای مورد تهدید کشور و سپس در جبهه مقاومت اسلامی و همراهی با شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی (ره) و حاج حسین همدانی (ره) در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برابر تروریسم تکفیری و فتنه داعش که مدال افتخار جانبازی را 'نیز از آن خود کرده بود؛ الهام بخش و راهگشای نسل‌های امروز و فردای نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی؛ از درگاه حضرت کبریایی همنشینی آن شهید ارجمند با حضرت حسین بن علی (ع) و توفیق و ثبات قدم یادگاران و بازماندگان گرانقدر و همرزمان و همسنگران غیور، مجاهد و انقلابی وی را مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

کد خبر: 1083019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =