ساخت خانه در استان لرستان توسط دانشجویان جهادی واحد علوم‌وتحقیقات

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: دانشجویان جهادی در روستاهای محروم استان لرستان در حال ساخت 2 منزل مسکونی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌وتحقیقات با هدف محرومیت‌زدایی از تابستان در استان لرستان فعالیت جهادی انجام می‌دهد.

محمدامین ناطقی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر گفت: بسیج دانشجویی واحد علوم‌وتحقیقات با همکاری قرارگاه ثارالله از تابستان در استان لرستان مشغول به فعالیت جهادی است تا محرومیت‌زدایی کامل از این استان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه جهادی مشغول ساخت 2 منزل مسکونی برای اهالی است و بعد از اتمام تصمیم بر این است به ساخت مسجد و حسینه نیز پرداخته شود.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به فصل سرما و آغاز زمستان عنوان کرد: تاکنون دانشجویان جهادی واحد علوم و تحقیقات 2 بار با هدف فعالیت‌های عمرانی به استان لرستان اعزام شده‌اند؛ اما با توجه به سرما و بارش برف و باران، در حال حاضر بسیج دانشجویی واحد تنها هزینه‌های ساخت منازل مسکونی را به پیمانکار پرداخت می‌کند.

وی مطرح کرد: روستاهای مد نظر گروه جهادی بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در اطراف شهرستان الیگودرز بوده که یکی از محروم‌ترین مناطق کشور است.

به گفته ناطقی‌نژاد، همچنین همزمان دانشجویان جهادی عضو قرارگاه فرزندان حاج احمد متوسلیان در استان تهران نیز فعالیت‌هایی با هدف کمک به محرومان مناطق پایین شهر یا حاشیه‌نشین‌ها انجام می‌دهند.‌

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشجویان جهادگر همچنین در جنوب میدان معلم و شهرستان ورامین که خانواده‌های پاکستانی کم بضاعت ساکن هستند، به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارگاه فرزندان حاج احمد متوسلیان تاکنون ۵ بار تیم‌های جهادی به مناطق محروم استان تهران اعزام کرده تا دانشحویان با کسب تجربه برای فعالیت‌های جهادی به سایر استان‌ها اعزام شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084249

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =