توصیه های پلیس برای خودداری از برگزاری مراسم شب یلدا

ناجا در اطلاعیه ای از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی خواست که به طور جدی شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت و از برگزاری شب یلدا خودداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در این اطلاعیه می‌خوانید: «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم فهیم و شریف ایران اسلامی به دلیل رعایت توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌دارد: امیدواریم مردم عزیز جدی‌تر به توصیه‌ها عمل کنند و به آن‌ها پایبند باشند چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعاً شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور خواهیم بود؛ در حال حاضر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت ترددها، شاهد آرامش نسبی و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم.

علی ایحال! شب یلدا را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هرساله مردم این شب را با شب نشینی و مهمانی خانوادگی جشن می‌گیرند، از مردم قدرشناس ایران اسلامی می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان از هرگونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و شب نشینی در شب یلدا همانند آئین نوروز و دیگر مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی خودداری کنند. بایستی در این شرایط حساس با عمل به توصیه‌های بهداشتی و با تداوم همکاری‌ها، زحمات طاقت فرسا و نفس گیر پزشکان، پرستاران و کادر درمان که اکنون به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند را کم کنیم.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای حفظ جان و سلامتی مردم عزیز ایران اسلامی پای کار خواهد بود و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌ها به مناسبت شب یلدا، با هرگونه تردد متخلفان محدودیت‌های کرونایی برخورد و اعمال قانون خواهد کرد. امید است که با همراهی مردم و اعمال محدودیت‌های تردد شاهد شکست قطعی این ویروس منحوس در کشور باشیم. ان شاء الله.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1084448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =