تفویض اختیار نقل و انتقال کارکنان و استادان واحدها به مراکز استان‌ها/ بهره‌مندی کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی از تسهیلات بانکی کم‌بهره

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و بیمارستان امام سجاد(ع) این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان آذربایجان شرقی، از واحد تبریز و بیمارستان امام سجاد (ع) این واحد بازدید کرد.

 فداکار در جریان این بازدید، از تفویض اختیار نقل و انتقال کارکنان و اساتید واحدهای دانشگاهی از واحدی به واحد دیگر به مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: در صورت پرداخت حقوق و سایر مزایای مرتبط از سوی ادارات ذی‌ربط، مشکلی در انتقال و مأموریت کارکنان به ادارات و سازمان‌های دیگر نداریم.

وی درخصوص پرداخت حقوق کارکنان و اساتید برخی از واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده، تلاش داریم در کمترین زمان ممکن حقوق معوقه کارکنان و اساتید برخی از واحدهای دانشگاهی پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از دولت (بنیاد شهید) در شرف پرداخت است که بخشی از آن از طریق دریافت اوراق، املاک و بخشی نیز به‌صورت نقدی پرداخت خواهد شد. تلاش داریم این مطالبات تا پایان سال به‌روزرسانی شود. تمام مبلغ دریافتی بابت مطالبات از بنیاد شهید، برای پرداخت حقوق و مزایا و سایر موارد مرتبط هزینه خواهد شد.

فداکار با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان واحدهای دانشگاهی، گفت: دستورات لازم جهت تبدیل وضعیت همکارانی که ۵ سال سابقه کار دارند، صادر شده است و اقدامات اداری مربوط به آن انجام می‌شود. در بحث ارتقای اساتید نیز جلسات به صورت هفتگی در حال انجام است.

وی در پایان از توافق انجام شده با بانک‌های ملی و صادرات و قرض الحسنه مهر ایران جهت اعطای تسهیلات کم بهره خبر داد و افزود: با توافقات انجام شده، امیدواریم شرایط بهره مندی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از این تسهیلات در کمترین زمان ممکن فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085312

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =