جزئیات برگزاری جلسات هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی

نماینده وزیر و دبیر هیئت‌های امنا، مجمع‌ها و شوراهای وزارت بهداشت از برگزاری جلسات هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابراهیم گلمکانی، درخصوص برگزاری جلسات هیات‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و  نیز مصوبات این جلسات، گفت: آخرین دور برگزاری جلسات هیات‌های امناء دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سال جاری براساس زمان بندی تعیین شده تا پایان سال ۹۹، به تفکیک هر مؤسسه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت مجازی انجام می‌شود.

نماینده وزیر و دبیر هیات های امنا، مجمع‌ها و شوراهای وزارت بهداشت افزود: در این دور از جلسات که با حضور اعضای حقیقی و حقوقی هیات‌های امناء و مدیران و مسئولان دانشگاهی، استانی و ستاد مرکزی در محـل دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت بهداشت و ستاد دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها تشکیل می‌شود، مهمترین موارد مطرح خواهد شد.

گلمکانی گفت: علاوه بر حسابرسی سال ۱۳۹۸ موسسات آموزشی، افزایش فوق‌العاده جذب و ویژه اعضای هیئت علمی، برقراری ویژه کارکنان غیر هیئت علمی، افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران، کارورزان و اعطای امتیاز و ذخیره مرخصی مازاد بر ۱۵ روز در سال ۱۳۹۹ برای ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در کنترل شیوع کرونا نیز مطرح می‌شود.

/انتهای پیام

کد خبر: 1087797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =