۲۲ بهمن نشان اتحاد، قدرت و همدلی مردم ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، ۲۲ بهمن را یک معجزه الهی خواند که اتحاد، همدلی و قدرت ملت شریف ایران را در چشم جهانیان رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احسان کامرانی به مناسبت  فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن با گرامی داشت این روز بزرگیادآوری کرد این انقلاب به واسطه خون هزازان شهید جان برکف به پیروزی رسید و امروز باید نقش ما در استمرار این انقلاب به نقش جوان تبیین شود.

وی اشاعه آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی را از بزرگترین  ماموریت های نسل انقلاب خواند که باید به نسل آینده منقل و به عنوان دایره المعارف استقلال و آزادی ملت در دسترس عموم باشد.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان یادآوری کرد در طول ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی توانستیم پر افتخار از همه تهدیدات دشمنان ودر راس آنها  استکبار جهانی  آمریکا، سربلند و پیروز بیرون بیایم و امروز به عنوان یک کشور قدرتمند، مقتدر و با صلابت در جهان نقش ایفا کنیم.

کامرانی گفت: پیشرفت های ما در تکنولوژی، صنعت انرژی هسته ای، ساخت انواع موشک های دفاعی  و... گوشه کوچکی از اقتدار و قدرت این ملت است که به پشتوانه حمایت آنان از انقلاب و رهبر معظم انقلاب به این مرحله رسیده است.

رئیس واحد بندرعباس یادآوری شد امروز قدرت آمریکا در جهان رو به زوال است و می رود تا به دست خود مردم آمریکا به نابودی برسد گفت: چهره آمریکا امروز در حوزه دموکراسی، قدرت و... و. بر همه کس آشکار شد و همه جهانیان فهمیدند که پشت این هیمنه پوشالی آمریکا، هیچ قدرتی جز زوال و فروپاشی پنهان نشده است.

کامرانی خاطرنشان ساخت که جمهوری اسلامی ایران امروز می تواند به عنوان یک کشور قدرتمند به خود ببالد که با تکیه بر علم و دانش این جوانان توانست از تهدیدات دشمنان فرصت برای خود فراهم سازد و زمینه رشد و بالندگی را با قدرت رقم بزند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس  با بزرگداشت این ایام به ویژه روز ۲۲ بهمن ضمن تجدیدمیثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت؛  به دلیل شرایط حاکم بر جامعه (شیوع کرونا) با حفظ دستورالعمل های بهداشتی، همراه با سایر  اقشار مردم ولایتمدار، آگاهانه بر تداوم آرمانهای بلند معمار کبیر انقلاب و ادامه آنصحه می گذارد و بر ادامه این راه روشن تاکید دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1089088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =