طارمی روی جلد دو روزنامه پرتغالی/ تمام آمارها زیر پای مهدی!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی به پورتو به سوژه اصلی رسانه‌های پرتغال تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با گذشت حدود دو روز از بازی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس و گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه، حالا رسانه‌های پرتغال فرصت بیشتری برای ارزیابی عملکرد طارمی پیدا کرده‌اند.

طارمی در دقیقه ۲ بازی با یوونتوس موفق شد دروازه یاران «رونالدو» را باز کند و بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده پرتغال به پایان رسید. طارمی با این گل و ۱۴ گلی که پیش از آن برای پورتو به ثمر رسانده بود، سوژه جذابی برای رسانه‌های پرتغال است و عملکرد او زیر ذره بین قرار گرفته.

روزنامه «A Bola» در صفحه اصلی خود تیتری از طارمی کار کرده و به افزایش محبوبیت این بازیکن به دلیل گلزنی و تقابل با تیم یوونتوس اشاره کرده است.

روزنامه «O Jogo» هم با عکس بزرگی از مهدی طارمی روی جلد خود، آمار این بازیکن را در پورتو استخراج کرده است. این روزنامه نوشت: «طارمی تمام نمرات و مرزها را می شکند. نه تنها در گلزنی بلکه در باز پس گرفتن توپ، دوئل‌ها، دریبل‌ها و پیروزی در توپ‌های ۵۰-۵۰.

در عین حال مهدی طارمی روز گذشته جایزه خود را از سازمان لیگ فوتبال پرتغال دریافت کرد. طارمی به واسطه عملکرد خوبش در لیگ پرتغال، از سوی سازمان لیگ فوتبال این کشور ابتدا عنوان بهترین مهاجم و سپس عنوان بهترین بازیکن لیگ این کشور را از آن خود کرد. این انتخاب با رای گیری از مربیان حاضر در پرتغال صورت می‌گیرد. او در ۴ مسابقه خود در ژانویه توانسته بود سه گل به ثمر برساند.

بعید نیست طارمی با ادامه همین روند عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ پرتغال را هم از آن خود کند که این افتخار به درخشش او در سایر مسابقات لیگ پرتغال بستگی دارد.

طارمی بعد از دریافت دو جایزه خود از سازمان لیگ پرتغال

کد خبر: 1089697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =