صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 0/ نوار بردهای متوالی قرمزها قطع شد

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر ایران پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند که این دیدار با نتیجه ی صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،ایلیا تاری‌وردی؛از ساعت ۱۵ امروز در یکی از دیدارهای حساس هفته هفدهم لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس در شهر آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در خصوص این بازی بیشتر بخوانید؛

سودای برد در سر سیروس و یحیی

با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید

ترکیب نفت آبادان

حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، حکیم نصاری، مهدی حنفی، عبدالله ناصری، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی‌فر

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری

گل‌های بازی:

صنعت نفت: -

پرسپولیس: -

کارت زرد:

صنعت نفت: ( حکیم نصاری ۷۶ )

پرسپولیس: -

کارت قرمز:

صنعت نفت: -

پرسپولیس: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱۵: وحید امیری با حرکت از سمت راست و با پاسکاری همراه عالیشاه صاحب یک موقعیت خطرناک درون هیجده قدم دروازه شد اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کند، تا موقعیت از دست برود.

دقیقه ۲۱: پاس عمقی بازیکنان صنعت نفت به گذر از سید جلال حسینی، طالب ریکانی را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، او با ضربه اش توپ را از لک گذراند اما سیدجلال پشت سر دروازه بان پرسپولیس از وارد شدن توپ به داخل دروازه جلوگیری کرد.

دقیقه ۲۷: حسن بیت سعید با فرار و سانتر از سمت چپ باز هم طالب ریکانی را در یک موقعیت خوب قرار داد اما باز هم ضربه سر ریکانی توست حامد لک سیو شد.

دقیقه ۴۶: اشتباه سیدجلال حسینی، رضا خالقی فر رادر موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن را حامد لک به زیبایی سیو کرد و مانع از عقب افتادن پرسپولیس شد.

دقیقه ۶۶: مهدی شیری توپ را روی دروازه فرستاد اما احمد نوراللهی از ضربه سر دقیق ناکام ماند تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه ۷۵: سانتر عبدالله ناصری با تاثیر سید جلال حسینی به حسن بیت سعید رسید، او با یک پاس رو به عقب توپ را به حکیم نصاری رساند و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: پرتاب بلند امیری بار دیگر روی دروازه صنعت نفت خطرساز شد. این بار احمد نوراللهی توپ را قطع کرد اما ضربه اش از کنار دروازه به اوت رفت تا همچنان بازی صفر صفر بماند.

دقیقه ۹۲: شوت رحیم زهیوی را حامد لک در دو مرحله گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =