مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور مسئولان این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور احسان کامرانی رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار و حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این آیین مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی را منطبق بر ظرفیت‌های موجود منطقه برشمرد و اظهار کرد: امروز این دانشگاه براساس سند آمایش سرزمین و مأموریت  هدفمند به‌سمت توسعه پایدار در حرکت است.

احسان کامرانی، حرکت دانشگاه را براساس فناوری توسعه‌یافته ارزیابی و تأکید کرد: شعار کارآفرینی باید با تلاش، پشتکار و همت دانشگاهیان عملیاتی شود  و رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم  با سرعت بخشیدن به داده‌های علمی، پژوهشی و فناوری  سرعت بگیرد.

مبنای حرکت در بیانیه گام دوم انقلاب براساس واژه جهادی است

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با هدایت نماینده ولی‌فقیه در این استان از پیشگامان تبیین گام دوم انقلاب  بوده که سند جامع آن توسط استادان دانشگاه‌ براساس رشته تخصصی با محور هفت توصیه حضرت آقا تدوین و برای اجرایی شدن  ابلاغ شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تبیین کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مبنای حرکت براساس واژه جهادی شکل گرفته و در تمام توصیه‌های مقام معظم رهبری بر جهادی بودن اقدامات تأکید شده است.

کامرانی حجت‌الاسلام ابراهیمی رئیس سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی  استان هرمزگان را شخصیتی توانمند، علمی، مؤمن و دلسوز  خواند.

وی همچنین حجت‌الاسلام پاک‌نژاد را شخصیتی دلسوز و دانشگاهی خواند که  در دوره‌های مختلف مسئولیت معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی  استان هرمزگان را برعهده داشته است.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد فردی فرهیخته‌ و توانمند است

مسئولان سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: تمام سرمایه کاری من تشریک مساعی و ارتباط مؤثر و دوستانه با دانشگاهیان بوده است.

ابراهیمی، حجت‌الاسلام پاک‌نژاد را فرهیخته‌ای توانمند معرفی کرد که در تمام دوران خود در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری کارنامه خوب و قابل دفاعی از خود بر جای گذاشته است.

پاک‌نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز مطرح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری احساس به همراهی، همدلی  و یاری دانشگاهیان داریم و امیدوارم بتوانم در این مسئولیت سنگین موفق عمل کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090536

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =