تربیت نیروی انسانی کارآمد با راه‌اندازی دانشکده‌های مأموریت گرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: نیروی کارآمد و اجرایی مورد نیاز کشور در همه بخش‌ها با راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی تربیت خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیام نجفی در جلسه مشترک با دبیر هیئت اندیشه‌ورز علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بررسی راهکارهای اجرایی فعالیت دانشکده‌های موضوعی، فضای مجازی، خانواده، هنر، معماری و تمدن اسلامی و کارآفرینی اظهار کرد: با راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی و مأموریت گرا، نیروی کارآمد و اجرایی مورد نیاز کشور در همه بخش‌ها تربیت خواهند شد.

وی افزود: دانشکده‌های موضوعی، متولی آموزش‌هایی از جنس دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم هستند که با شناسایی نیازهای واقعی جامعه به تربیت نیروهای متخصص با استفاده از شیوه‌های نوین مهارت‌آموزی می‌پردازد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: در دانشکده حکمرانی اسلامی، درصدد استفاده از ظرفیت استادان مجرب و دلسوز و با تغییر در نگرش آموزش عالی در مقوله تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه از نیروی صرفاً صاحب محفوظات به نیروی متفکر و حلال مسائل جامعه هستیم.

نجفی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کنونی جامعه، محرومیت نسبی بخش‌های عمومی و خصوصی از مدیران کاردان و متعهد به مبانی اسلامی است که در این باره دانشکده مأموریت‌گرای حکمرانی اسلامی می‌تواند در این راستا گام‌های مؤثری برداشته و با تحول در نوع آموزش‌های خود به این مهم دست یابد.

 با پیگیری معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مقدمات راه‌اندازی پنج دانشکده موضوعی فراهم شده که دانشکده حکمرانی اسلامی، نخستین نوع از این دانشکده‌هاست و به‌زودی فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =