تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت نوآوران توسعه ملی

تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت نوآوران توسعه ملی امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت نوآوران توسعه ملی ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه در راستای اجرای سیاست اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی برای بهرمندی از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه به منظور توسعه همه‌جانبه در انجام پروژه‌های کاربردی و مورد نیاز صنعت و همچنین ارائه خدمات تبادل فناوری و به‌خصوص کارآفرینی برگزار شد.

در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و رئیس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت نوآوران توسعه ملی به نمایندگی هادی نیلفروشان، مدیرعامل این شرکت به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری در انجام پژوهش‌های مسئله‌محور مورد نیاز صنعت، ارائه خدمات تبادل فناوری و کارآفرینی مطابق ظرفیت‌ها و امکانات طرفین منعقد شد.

معرفی اساتید توانمند و پتانسیل واحدهای دانشگاهی در ارائه خدمات آزمایشگاهی و تجهیزاتی و همچنین استارت‌آپ‌ها به شبکه سرمایه‌گذاران، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های فنی و آزمایشگاهی، همکاری در ارائه نیازهای فناورانه صنعت و جامعه به دانشگاه و همکاری در انعقاد قرادادهای صنعت و اساتید بخشی از محورهای این تفاهم‌نامه است.

دهقانی فیروزآبادی، رئیس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه در بخش‌های مختلف دارد و اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز از انگیزه بالایی برای اقدام در بخش پروژه‌های صنعتی و میدانی برخوردار هستند.

وی افزود: ایده‌ها و طرح‌های جدید و فناورانه‌ای وجود دارد که قابلیت اجرایی شدن در حوزه‌های مختلف را دارند. بسیاری از اعضای هیئت علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های مرتبط با کسب‌وکار و بازار داشته‌اند و این نکته مثبتی است که گفتمان دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین با مسئولیت اجتماعی بالا را می‌تواند محقق سازد.

در این جلسه لاله ملک‌نیا، مدیرکل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و وحید ضرغامی، قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =