مشکلات میزبانی هند را در ۳۰ سال فوتبالی‌ام ندیده‌ام

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سی سال در فوتبال هستم اما چنین شرایط و برنامه ریزی نظیر لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را ندیده بودم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، صبح امروز جلسه هماهنگی اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه پنجم به میزبانی کشور هند و جزیره گوا برگزار شد. این جلسه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین انجام گرفت و ۲۶ نفر از مسئولان چهار باشگاه به همراه مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند. از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه حاضر بودند.

در این جلسه، تمامی پروتکل‌های برگزاری مسابقات از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گرفت و مدیران هر تیم برای دقایقی به صحبت پرداختند. زمانی که نوبت بحث به پیروانی رسید، او نسبت به برخی مسائل اعتراض کرد.

پیروانی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی‌ها بحث کنیم، باید از مشکلات موجود بگوییم و امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند. ما در چند مرحله دچار مشکل بودیم؛ شرایط پرواز و ارائه ویزا تا دریافت پاسخ تست کرونا که حدود ۴۰ ساعت به طول انجامید، باعث ایجاد نارضایتی در تیم ما شده است. وضعیت ترانسفر و امکانات از جمله محل و ساعت تمرین هم جزو چالش‌های اساسی ما بوده و من که بیش از سه دهه در فوتبال فعالیت می‌کنم، چنین شرایط و برنامه‌ریزی را تجربه نکرده‌ام.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: بازی پایانی ما در این گروه، در یک ساعت برگزار نمی‌شود و من چنین موضوعی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال و میزبانان ما در کشور هند محترم هستند و ما به انتخاب شهر گوا برای میزبانی احترام می‌گذاریم ولی نیازمند امکانات بهتری از سوی میزبان هستیم و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده دچار تغییر شود.

مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ ضمن تأیید صحبت‌ها و اعتراضات پیروانی در جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، اعلام کردند در تلاش برای ایجاد شرایط بهتری هستند هر چند نمی‌توانند در مدت زمان کوتاه، همه چیز را تغییر دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =