لایحه خرید واکسن برای کارکنان شهرداری از دستور کار خارج نشده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه خرید واکسن برای کارکنان شهرداری از دستورکار خارج نشده و برای بررسی بیشتر به هیت رئیسه شورا رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن هاشمی در حاشیه جلسه صبح امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران، در واکنش به این سوال که چرا لایحه خرید واکسن کرونا برای کارکنان شهرداری، از دستورکار شورا خارج شده است، گفت: این لایحه هنوز از دستورکار خارج نشده است. این موضوع یک دوفوریتی بود که به بنده داد بودند و اصلاً در دستور قرار نگرفته بود که بخواهد خارج شود.

وی افزود: بنده این دوفوریتی را اعلام وصول نکردم و آن را به هیئت رئیسه بردم و در آنجا قرار شد این لایحه پخته‌تر شود و اگر بنابر ارائه آن بود، با ابعاد مناسب‌تری در دستور قرار دهیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که برنامه شورای شهر برای نظارت دقیق بر توزیع واکسن چیست، عنوان کرد: در حال حاضر حساسیت شهرداری بر این موضوع زیاد است و دخالت شورا را نمی‌طلبد اما اگر ببینیم که باز هم تخلفات واکسن وجود دارد، حتماً دخالت خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: ما سابقه نداشتیم که در شهرداری افرادی به این سرعت از کار برکنار شوند و گفته شده که ۲ الی ۳ نفر از مقامات در حد رئیس ناحیه به دلیل تخلف در تزریق واکسن برکنار شده‌اند.

وی تاکید کرد: نظارت شهرداری در موضوع واکسن کرونا فعلاً خوب است و اگر لازم باشد شورا نیز به این امر ورود می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =