مردم از فریب قطبی‌سازی در انتخابات عبور کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: مردم صبور ایران با چشیدن طعم تلخ پیمان‌شکنی با خود و مشاهدات میدانی تنبلی دولت برجامی کنونی، از فریب‌ قطبی‌سازی‌های جعلی در انتخابات ریاست جمهوری  سیزدهم عبور کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مجتبی زارعی در وبینار «انتخاباتی شورای مرکزی نهضت استادی خراسان رضوی»، بیان کرد: ۳۹ روز یعنی بالغ بر ۹۰۰ ساعت به رویداد انتخاباتی و بزرگ ایران زمان داریم و این مقدار زمان در نسبت با مدت مشابه خود در دفاع مقدس برای فتوحات بزرگ، زمان زیادی است.

وی ادامه داد: در این فرصت باقی مانده ملت، خرمشهرهای بزرگی را با نیروی لایزال آزاد کرد. ادراک اهمیت و بزرگی ۳۹ روز جهت کنش‌های کمی و کیفی انتخابات در نهضت استادی ایران به عنوان جریان پیشرو در جهاد تبیین و هدایت  جنگ نرم است.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: اگر  در فاصله ۱۵ روزه از  عملیات کربلای چهار تا کربلای پنج تفکر کنیم در خواهیم یافت  که چگونه پس از یک شکست و یا عدم الفتح در کربلای چهار، تمهیدات ۱۵ روزه ایرانیان توانست به خلق عملیات شکوهمند کربلای ۵ منجر شود.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نسبت به انتخابات‌های دیگر آرایش پرسشی بخش‌های مختلف جامعه به اصل انتخابات و کاندیداهای انتخاباتی است. این وضعیتی فراگیر در شهرها و روستاهای ایران به وجود آمده که تمام  مردم گاردی پرسشی دارند.

به گفته زارعی، وضعیتی که روش شناسی سست «برجام» و دولت ائتلافی اصلاح‌طلبان و تکنوکرات‌ها آن را با بدعملی و بی‌عملی خود به وجود آورده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر وقتی در اقصی نقاط کشور با مردم گفت‌وگو می‌شود، آنها می‌گویند انتخابات واجد کدامین امکان و توانایی‌ها برای تولید و اشتغال و رونق کسب و کار مردم  ایرانیان خواهد بود. این وضعیت به معنای  مشارکت نکردن نیست بلکه قرار داشتن در وضعیت  شک مثبت و پیش برنده مشارکت از وضعیت تردید به کنش و اقدام انتخاباتی است. 

وی مطرح کرد: تبدیل شهرها و روستاهای ایران به مراکز و میدان‌های پرسش، پاشنه آشیل بدعملان و لیبرال‌ها و جریان شبه روشنفکری و از سویی نقطه قوت نیروهای انقلابی و مردمی است. این یعنی اینکه مردم صبور ایران با چشیدن طعم تلخ پیمان شکنی با خود و مشاهدات میدانی تنبلی دولت برجامی کنونی، از فریب‌ قطبی‌سازی‌های جعلی در انتخابات ریاست جمهوری  سیزدهم عبور کردند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: سوالات مردم بدون توجه به حزب‌ها و ائتلاف‌ها، شهرها و روستاها را از حالت منفعل و تن دادن به بهره کشی‌های حزبی و برجامی انتخابات به کنش‌گری‌های پرسشگرانه و مطالبه‌جویانه تبدیل می‌کنند. این آرایش پرسشی انتخابات قطعا به سود جبهه مردمی انقلاب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =