استادان جرات ندارند سرکلاس بحث انتخاباتی کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: استادان جرات ندارند سرکلاس بحث انتخاباتی کنند، چون از چالش می‌ترسند؛ اما استادان بسیجی با شجاعت، شبهات دانشجویان را برطرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی در اجتماع مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با محوریت دولت جوانان حزب اللهی و انتخاب ۱۴۰۰ که صبح امروز در واحد تهران جنوب برگزار شد، گفت: شهدای عملیات فتح خرمشهر همواره برای مردم نماد غرور آفرینی و دلاوری هستند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر باعث غرور انقلاب است، گفت: ایران در جنگ نامتوازن با عراق، توانست به پیروزی برسد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یگانگی و همدلی بین رزمندگان از عوامل مهم آزادی خرمشهر پس از ۱۳ ماه بود.

وی افزود: فتح خرمشهر اتفاق بزرگی در چله اول انقلاب است و شکل گیری و فتح دولت حزب اللهی فتحی دیگری در چله دوم انقلاب هستیم.

به گفته هاشمی، چله اول انقلاب به نام مقاومت رقم خورد و چله دوم انقلاب، شامل پیشرفت علم و آغاز زیر ساخت‌های تمدن نوین اسلامی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشارکت‌آفرینی در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح کرد: رقابت، سلامت، مشارکت و انتخابات اصلح از راهبردهای مهم در انتخابات است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم همه افراد مذهبی، انقلابی نیستند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تمام انتخابات برگزار شده در انقلاب اسلامی با تهدید برخی افراد مواجه بوده است. این افراد همواره مشارکت در انتخابات را تحریم می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر نظام اسلامی و کارگزاران یک دل و دولت هم کارآمد باشد، غرب برای همیشه از صحنه ایران خارج خواهد شد.

هاشمی افزود: جریان بهار یکی از خطرناک ترین جریانات در انتخابات است. رهبر این جریان خود را صاحب پاستور می‌داند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طیف بهار یک فرقه است که متاسفانه تعدادی از متدینان کشور گرفتار این فرقه هستند.

وی افزود: غرب‌گرایان داخلی بیماری کرونا را بهانه می‌کنند تا انتخابات را سرد برگزار شود و مردم از ترس این بیماری مشارکت نکنند.

هاشمی گفت: استادان جرات ندارند سرکلاس بحث انتخاباتی کنند چرا که از چالش می ترسند؛ اما استادان بسیجی با شجاعت شبهات دانشجویان را برطرف می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1096708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =