مهرعلیزاده: در یکماه اول دولتم قوانین مزاحم تولید را اصلاح می کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۸۸هزار مقررات و آیین نامه داریم که برای صنعت گر تبدیل به تار عنکبوت شده است. برنامه داریم تادریکماه اول دولت این قوانین مزاحم را جمع کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن مهرعلیزاده نامزدسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور امشب در برنامه تلویزیونی خود درشبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: اولین کار ما برای رونق تولید این است که قوانین دست و پاگیر را برداریم.

وی افزود: ما 9 برابر کشور فرانسه قانون داریم و 288 هزار مقررات و آیین نامه داریم که برای صنعت گر تبدیل به تار عنکبوت شده است. برنامه داریم تادریکماه اول دولت این قوانین مزاحم را جمع کنیم.

مهرعلیزاده ادامه داد: یکی دیگر از مسایل اصلی اصلاح نظام بانکی است. تقویت بنگاه های کوچک و زودبازده هم یکی دیگر از برنامه های ما است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور تصریح کرد: تا کنون مردم یک حاشیه از من ندیده اند چون آدمی هستیم که اهل مدارا بوده و سعی می کنم افراد دارای پشتکار را به عنوان مسئول برگزینم و در انتخاب مسئولین گرایش های سیاسی برایم مهم نیست.

وی درباره پیشرفت علمی کشور عنوان کرد: باید مشوق های کار علمی برای دانشگاه ها را تقویت کنیم و رابطه دانشگاه های کشور با خارج از کشور را نیزتقویت کنیم. همچنین با ایجاد مراکز تحقیقاتی و ارتباط آنها با مراکز صنعتی به فعالیت های علمی ارزش دهیم و این فعالیت ها را وارد زندگی مردم کنیم.

انتهای دپیام/

کد خبر: 1097698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =