وال استریت ژورنال: وقفه‌ای در مذاکرات وین ایجاد می‌شود

خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال بدون ذکر منبع مطلع خود از ایجاد وقفه در مذاکرات وین در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد نمایندگان کشورهای حاضر در مذاکرات برجامی وین به دلیل بروز وقفه در مذاکرات به کشورهای خود باز می‌گردند.

لارنس نورمن در پیامی در حساب توئیتری خود بدون ذکر منبع خبر خود نوشت: باخبر شدم که برنامه فعلی این است که فردا یا پنج شنبه وقفه‌ای در مذاکرات (توافق هسته ای) ایران صورت گیرد تا هیات‌ها به کشورهای خود بازگردند.

این خبرنگار آمریکایی در ادامه متذکر شد: برنامه فعلی در حال حاضر این است، اما ممکن است تغییر کند. نورمن همچنین نوشت سوال بزرگ این است که چه زمانی مذاکرات از سر گرفته می‌شود و آیا این مذاکرات پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران ادامه می‌یابد، این همان مسئله‌ای که همچنان حل نشده است.

ساعاتی پیش نیز میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین دیدار خود با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را سازنده ارزیابی کرد.

نشست کمیسیون مشترک برجام در وین از فروردین ماه آغاز شده و اکنون پنجمین دور از این نشست در حال برگزاری است. همزمان با این نشست، مقامات آمریکایی بدون توجه به خروج یکجانبه و بدعهدی این کشور، بازگشت به برجام را منوط به پایبندی کامل ایران می‌کنند؛ به تازگی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی ادعایی در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی از برداشتن گام متقابل در صورت بازگشت ایران به توافق هسته‌ای سخن گفته بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =