انتخابات، نماد اقتدار ملت و کشور است

نشست ویژه انتخابات 1400 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با حضور دکتر محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از انتخابات به عنوان نماد اقتدار ملت و کشور یاد کرد و افزود: انتخابات بسیار حساس است به دلایل مختلف که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند ایشان تاکید دارند نه تنها شرکت کنید بلکه توصیه به شرکت داشته باشید انتخابات نماد اقتدار ملت و کشور بوده است و باید این اقتدار حفظ شود.

وی در جمع استادان بسیجی دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: شرکت در انتخابات نه تنها به عنوان وظیفه اجتماعی بلکه وظیفه الهی ماست که حضرت امام بر آن تاکید دارند. تمام اساتید بزرگوار در این برهه حساس تلاش کنند که مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد و انتخاب اصلح طبق شاخص های حضرت امام و رهبری معظم له محقق شود و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا توطئه‌های دشمنان شکست بخورد. باید دشمن شناسی ما قوی باشد و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خودشان برسند.

 طاهری لاری با تقدیر از فعالیت های اثرگذار بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: فعالیت های بسیار خوبی در حوزه انتخابات در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد انجام شده است و من هم به عنوان یک خدمتگزار در دانشگاه آزاد اسلامی در کنار عزیزان هستم و حمایت خواهم کرد و این را به عنوان وظیفه خودم می‌دانم و جا دارد از همه عزیزان بسیجی در واحد مشهد و سراسر استان سپاسگزاری کنم.

نشست ویژه انتخابات 1400 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با حضور دکتر محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و معاون آموزشی بسیج اساتید کشور، دکتر مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام رجایی پور رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از استادان بسیجی این دانشگاه در مرکز فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
در این نشست، از پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم نیز رونمایی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1098684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =