سامانه آموزشیار درآمد و هزینه‌های دانشگاه را شفاف کرد

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه اندازی سامانه آموزشیار بسیاری از موارد از جمله درآمدها و هزینه های دانشگاه آزاداسلامی را شفاف سازی کرده و با جلوگیری از بروز برخی مسائل و مشکلاتی که به دلیل عدم شفافیت وجود داشت، کمک بسیار خوبی به اداره بهتر دانشگاه کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سیروس صابری مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یکی از بزرگترین و بهترین مجموعه های علمی کشور است، گفت: خوشبختانه فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد انجام شده است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه محیط دانشگاه، محیط جهاد علمی است، اظهار داشت: پرورش نیروی انسانی کارآمد برای کشور باید در دانشگاه انجام شود. دانشگاه، محیط مقدسی است، چون در آن جهاد علمی انجام می‌شود.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: در گذشته بعضی از دانشگاه ها ‌به وظایف علمی و آموزشی خود به درستی عمل نمی‌کردند و حتی در بعضی موارد در شکل و ساختار دانشگاه نیز جایگاه مناسبی برای کسب علم و پژوهش وجود نداشت. خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی اقدامات مؤثری انجام شده و دانشگاه در مسیر درست خود قرار گرفته است.

صابری، راه اندازی سامانه آموزشیار را از اقدامات مفید و مؤثر در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: راه اندازی این سامانه بسیاری از موارد از جمله درآمدها و هزینه های دانشگاه آزاداسلامی را شفاف سازی کرده و با جلوگیری از بروز برخی مسائل و مشکلاتی که به دلیل عدم شفافیت وجود داشت، کمک بسیار خوبی به اداره بهتر دانشگاه کرده است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دراین سامانه اطلاعات جامع و کاملی برای برنامه ریزی بهتر در اداره دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و درآینده بسیار نزدیک نتایج بهتری را از این سامانه شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر با رشد بسیار خوب در سطح کشور و حتی جهان، در حال پیشرفت در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی است.

صابری، وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی و حرکت آن در مسیر توسعه و پیشرفت را درست و مناسب دانست و افزود: مسئولان واحدهای دانشگاهی باید به دنبال علم، پژوهش و ارتباط بین صنعت و دانشگاه و کسب درآمدهای غیرشهریه ای باشند.

وی در ادامه بر امر به معروف در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: روسا، اساتید وکارکنان باید به هر نحوی که ممکن است در مورد مسأله امر به معروف پیش گام باشند و نگاه جدی به این مسأله داشته باشند.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بر برنامه ریزی مناسب جهت آراستگی دانشجویان با همکاری مسئولان فرهنگی دانشگاه ها تأکید کرد.

وی با تأکید بر آمادگی واحدهای دانشگاهی برای حضور احتمالی دانشجویان از مهرماه سال جدید، گفت: باید تمامی مسائل ایمنی  رعایت شود تا با حضور دانشجویان در دانشگاه ها شاهد هیچ حادثه ای برای هیچ دانشجویی نباشیم.

صابری در پایان توصیه کرد: امروز مسئولان دانشگاه باید هرآنچه برای خدمت به دیگران می توانند انجام دهند تا درآینده به خاطر انجام ندادن آن افسوس نخورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099649

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =